شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

اصول خوش تیپی خانم‌ها

۱,۶۸۲ بازديد

همیشه سعی کنید لباس‌های خود را تمیز و خوشبو نگه دارید.

اصول خوش تیپی خانم ها

عطر و رایحه دیدنی نیست ولی به اندازه رنگ لباس‌ها می‌تواند روی اطرافیان شما تاثیر بگذارد. با مجله دلتا همراه باشید تا اصول خوش تیپی خانم ها را به شما معرفی کنیم.

اصول خوش تیپی خانم ها

  • یک روز قبل از هر مراسمی لباس مناسب را در نظر می‌گیرند، این کار به شما هم آرامش کافی و هم وقت کافی برای در نظر گرفتن لباس‌های مناسب را می‌دهد.
  • متناسب آب و هوا لباس می‌پوشند: لباس‌هایی که می‌پوشید باید با آب و هوا سازگاری داشته باشد تا در دید  دیگران مسخره جلوه نکنند. این یکی از اصول خوش تیپی خانم ها است.

اصول خوش تیپی خانم ها آب و هوا

  • متناسب موقعیت لباس می‌پوشند: در مجالس رسمی باید رسمی بپوشید و در مهمانی‌های دوستانه سعی کنید، تیپ فوق العاده و در عین حال غیر‌رسمی داشته باشید.

اصول خوش تیپی خانم ها مناسب مکان

  • لباس‌های اندازه می‌پوشند: مهم‌ترین رکن، اندازه بودن و فیت بودن لباس‌ها است. لباس‌های شل و ول و یا  خیلی تنگ هیچ وقت شما را آن‌طور که باید خوش تیپ جلوه نمی‌دهد.

اصول خوش تیپی خانم ها اندازه

  • می‌دانند چه موقع کفش پاشنه بلند بپوشند و چه موقع پاشنه تخت: انتخاب کفش پاشنه بلند و همچنین یک جفت کتانی مناسب، همگی به این بستگی  دارد که چه زمانی و در چه مکانی می‌خواهید آن‌ها را بپوشید. اساسا پوشیدن  کفش پاشنه بلند در محل کار و کفش تخت زنانه در مهمانی انتخاب صحیحی نخواهد  بود.
  • لباس‌ها را برای خشک‌شویی و شستشو طبقه‌بندی می‌کنند: قبل از خشک‌شویی حتما لباس‌ها را بر اساس جنس آن‌ها تفکیک کنید. حواستان  به لکه‌های ریز چای یا قهوه باشد و سریعا نسبت به برطرف کردن آن اقدام  کنید.
  • سبک لباس پوشیدن برای خود دارند: همیشه با اعتماد به نفس کامل تیپ و استایل خودتان را داشته باشید و هیچ  وقت به دنبال تقلید کردن از مد نباشید. سعی کنید آیتم‌های خاص را در هر  زمانی انتخاب کنید.

اصول خوش تیپی خانم ها سبک

نکات تکمیلی

  • رنگ‌های خنثی بپوشید:  این مسئله که کدام رنگ‌ها مد روز است و کدام رنگ‌ها نامناسب، بستگی به زمان  و مکان دارد. برای اینکه همیشه زیبا به نظر برسید باید استایلی را انتخاب  کنید که وابسته به زمان و دوره خاصی نباشد و این تنها با انتخاب رنگ‌های  تیره یا خنثی محقق خواهد شد.
  • آرایش ساده و کم را فراموش نکنید: استفاده از یک رژ لب خوشرنگ می‌تواند چهره شما را به کلی تغییر دهد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “چگونه رنگ های خنثی را در پوشش ست کنیم؟” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

باید و نباید‌ های استفاده از اکسسوری 

چگونه لباس بپوشیم که جوان‌تر به‌نظر برسیم؟ 

روش‌های مختلف استفاده از کمربند زنانه! 

مدل بستن روسری برای ایجاد تنوع! 

با اضافه‌وزن هم، جذاب و خوش استایل باشید 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید .

6 علت موخوره، انواع آن و 6 نسخه خانگی موثر

نام علمی موخوره تریکوپتیلوزیس است. موخوره به این صورت است که لایه محافظ مو در فیبرهای انتهایی آن از بین می‌ رود، در نتیجه قسمت انتهایی مو چند شاخه و شکننده می ‌شود. بهترین و موثرترین راه برای خلاص شدن از شر موخوره، کوتاه کردن موهاست. با این اوصاف, راه های خاصی برای جلوگیری و کاهش موخوره وجود دارد. به علاوه، یک شاخه ی مو میتواند چندین موخوره داشته باشد. این معمولا در موهای بلند دیده می شود.

موخوره

به طور کلی موخوره نتیجه سایش و پارگی طبیعی مو است. علاوه بر این، عواملی مانند شانه زدن بیش از حد مو، استفاده از وسایل حالت دهنده ی مو(بابیلیس، اتومو، استایلر و…)، مواد شیمیایی (رنگ)، خشکی پوست سر، شستشوی بیش از حد، آسیب های محیطی و کمبودهای تغذیه ای در ایجاد این مشکل نقش دارند. برخلاف یک تصور عمومی، موخوره جلوی رشد مو را نمیگیرد.

انواع موخوره

  • موخوره ساده: یکی از رایج‌ ترین انواع موخوره، تقسیم انتهای مو به دو قسمت است که به آن موخوره ساده میگویند.
  • موخوره ناقص: این نوع موخوره می‌تواند در وسط ساقه مو و یا انتهای مو رخ دهد. بیشتر علت آن بخاطر اعمال حرارت بر مو است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.