سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

۴ مدل لباس مجلسی لمه

۲,۶۲۴ بازديد
لباس لمه دارای ظاهری براق است که چشم را به خود جذب می‌کند. پوشیدن مدل‌های مختلف آن در مجالس و مراسم‌های رسمی، باعث می‌شود ظاهری جذاب داشته باشید.
لباس لمه

لمه نوعی پارچه کش‌دار با ظاهری براق است که برای دوخت لباس‌های مجلسی به کار می‌رود و ظاهری جذاب دارد. این پارچه دارای بافتی ریز و تنوع در رنگ است. در این مطلب مجله دلتا، چند مدل لباس لمه و نحوه ست کردن آن را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

لمه کوتاه

لباس لمه کوتاه

لباس لمه، فرد را لاغرتر نشان می‌دهد و برای افرادی با فرم بدنی ساعت شنی مناسب است. فرم ساعت شنی به افرادی گفته می‌شود که بالاتنه و پایین تنه عریض دارند ولی در قسمت میانی کمر دارای انحنای بیش‌تری هستند. لباس‌هایی که از پارچه لمه دوخته شده‌است، به دلیل داشتن ظاهری براق، برای استفاده در شب توصیه می‌شوند. لباس‌های کوتاه برای افرادی با قد بلند که می‌خواهند متناسب‌تر به نظر برسند، مناسب است. مدل‌های کوتاه را با بوت یا کفش پاشنه بلند ست کنید.

لمه شنی

پیراهن دنباله‌دار با لمه شنی

پارچه لمه به دو نوع اکلیلی و شنی دسته بندی می‌شود. لمه شنی وزن سنگین‌تری دارد و برای موقعیت‌های رسمی مناسب‌تر است؛ این مدل، مانند دانه‌های شن به پایین سرازیر می‌شود، به همین دلیل معمولا حالتی چند لایه دارد و حجیم‌تر از لمه اکلیلی یا ساده است. پیراهن‌های دنباله‌داری که با پارچه لمه شنی دوخته شده‌اند، معمولا اندازه‌ای بسیار بلند دارند و روی زمین کشیده می‌شوند؛ بنابراین پوشیدن کفش پاشنه بلند، انتخاب مناسبی است.

لباس مدل ماهی

پیراهن لمه مدل ماهی

به کار بردن پارچه لمه در انواع پوشاک، چهره فرد را جوان‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد و سبب می‌شود شخص چاق‌تر به نظر برسد. برای نشان دادن تناسب اندام، می‌توان پیراهن لمه مدل ماهی را انتخاب کرد. این مدل در قسمت بالاتنه چسبان است و از زیر زانو حالت کلوش پیدا می‌کند. با این لباس باید کفش‌های پاشنه بلند بپوشید و از به کار بردن زیورآلات بزرگ خودداری کنید.

لباس مجلسی 2020

لباس لمه ماکسی

پیراهن لمه حالتی لَخت دارد، به همین دلیل به بدن می‌چسبد و فرم بدن را نمایان می‌سازد. این لباس برای افراد لاغر مناسب است و به افرادی با اضافه وزن موضعی توصیه نمی‌شود. پیراهن ماکسی لمه، شخص را کشیده‌تر نشان می‌دهد. توصیه می‌شود در صورت پوشیدن لباس لمه، به دلیل براق بودن، سبک آرایش لایت یا مات را انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.