شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ساده‌ترین راه برای نابودی چربی‌های شکم

۱,۴۲۵ بازديد
برای آب‌کردن چربی شکم می‌توانید حرکات ورزشی سخت و رژیم‌های غذایی خاص بگیرید ولی اگر حوصله این کارها را ندارید، راه‌های دیگری نیز وجود دارد. در این مطلب یه معجون خوب برای لاغری را به شما معرفی می‌کنیم.

وقتی صحبت از کاهش وزن می‌شود اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد دراز و نشست ،شنا روی زمین و سالاد خوردن است اما چگونه بدون ورزش و رژیم چربی‌های خود را آب کنیم. همراه مجله دلتا باشید تا معجون سوزاندن چربی های شکم را بشناسید.

شکم محل رشد انواع میکروب‌ها است که به‌سلامتی صدمه می‌زند و تا زمانی که این میکروب‌ها را از بین نبرید باید برای رفع چربی‌های این بخش از بدن تلاش کنید بنابراین مراقب شکم خود باشید و از غذاهای حاوی فیبر استفاده کنید.

معجون آب کننده شکم

در این بخش به شما معجون سوزاندن چربی های شکم و پهلو را معرفی می‌کنیم که با مصرف یک هفته‌ای آن، نه‌تنها باعث لاغری می‌شود بلکه احساس سبکی و انرژی به افراد می‌دهد.

مواد اولیه

  • ۵ عدد آلو ارگانیک
  • یک قاشق بذرکتان
  • یک قاشق دانه چیا
  • ۲فنجان شیر نارگیل یاشیر بادام

برای تهیه این معجون خوشمزه و لاغرکننده ابتدا هسته آلوها را جدا کنید، سپس آلوها را خردکنید. تمام مواد را به همراه آلوها داخل مخلوط کن بریزید. به همین سادگی معجون کاهش وزن شما آماده می‌شود.

اگر به‌سلامتی و راز طول عمر علاقمندید مطلب راز سلامتی و طول عمر مردم ژاپن را بخوانید را بخوانید.

معجون سوزاندن چربی های شکم

نحوه مصرف

  • صبح‌ها به‌محض این‌که از خواب بیدار می‌شوید این معجون را بنوشید.
  • ۳۰ تا ۶۰ دقیقه بعد از آن چیزی نخورید.
  • بهترین زمان مصرف این معجون لاغری و چربی سوز شکم ساعت ۸ صبح است.

برای نتیجه بهتر در کاهش وزن و چربی شکمی، زمانی‌که از این معجون استفاده می‌کنید مصرف شیرینی و قند را قطع کنید. اگر مصرف شیرینی و قند را نیز قطع کنید بعد از۳هفته متوجه کاهش وزن چشمگیری خواهید شد. این معجون چربی‌های شکم را تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد و علاوه بر آن معده و روده را پاک‌سازی می‌کند البته در روند درمان باید صبر و پشتکار داشته باشید.

چربی های شکم

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می‌کنیم مطلب خوردن لبو برای این افراد خطرناک است را بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.