شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

چهره‌ای جوان و باطراوت با ترفندهای آرایشی

۱,۴۲۴ بازديد
همه ما خانم‌ها دوست داریم که بسیار جوان و سر حال به‌نظر برسیم و روند پیری پوست را به تعویق بیندازیم.
چهره جوان و شاداب

اگر می‌خواهید به گونه‌ای آرایش کنید که داشتن چهره جوان و شاداب را تجربه کنید، نکاتی که در این مطلب از مجله دلتا به آن‌ها اشاره می‌کنیم را جدی بگیرید و انجام دهید تا در مدت زمان کم، جوانی و نشاط را به پوست خود برگردانید.

این‌گونه آرایش کنید تا چهره جوان و شاداب داشته باشید

پودر صورت را فراموش کنید

لوازم آرایشی پودری مانند پنکک باعث می‌شود صورت شما کدر و مات شود، در نتیجه نشاطی در پوست مشاهده نمی‌شود. از طرفی لوازم آرایشی پودری به‌راحتی داخل خطوط صورت جای می‌گیرند و باعث می‌شوند صورت شما چروک و پژمرده به‌نظر برسد. پس سعی کنید از لوازم آرایشی که پودری نیستند استفاده کنید تا باعث براق و درخشان شدن پوست شما شوند.

چهره جوان و شاداب

چهره جوان و شاداب با ابروهای پهن

حتما طی یک سال اخیر متوجه شده‌اید که چقدر ابروهای پهن مد شده‌اند. شاهد این امر هستیم که بعضی از دخترها زیر ابرو خود را برنمی‌دارند و نه‌تنها دخترهای جوان، که خانم‌های میان‌سال هم همین کار را می‌کنند. ابروهای پهن به جوان به‌نظر رسیدن شما کمک می‌کند و وقتی زیر ابرو داشته باشید چهره خود را جوان‌تر و معصومانه‌تر می‌کنید.

سایه چشم سبک بزنید

با گذشت زمان و بالا رفتن سن، بالای پلک چشم تیره می‌شود و باعث می‌شود چشم‌های خسته، پژمرده و کدری داشته باشید. بنابراین از یک سایه روشن بالای پلک و گوشه چشم برای داشتن چهره جوان و شاداب استفاده کنید. رنگ سفید یا کرمی خیلی روشن گزینه‌های مناسبی هستند.

چهره جوان و شاداب

خط چشم‌های دنباله‌دار بکشید

با بالا رفتن سن پلک چشم افتاده می‌شود و چشم‌ها هم حالت افتاده و بی‌حالی پیدا می‌کنند. کشیدن خط چشم دنباله‌دار کمک می‌کند که چشمان شما سرزنده به‌نظر برسند و پلک چشم شما را بالاتر نشان دهند.

چهره جوان و شاداب با مژه‌ها

حتما می‌دانید که مژه‌های صاف و بی‌حالت که از قضا کم‌رنگ هم باشند چشمان شما را بسیار خسته و پیر نشان می‌دهند. اما مژه‌های فر، بلند و خوش‌حالت باعث جوان به‌نظر رسیدن شما می‌شود. بنابراین از ریمل‌های حالت‌دهنده استفاده کنید و مژه‌های خود را به خوبی مشکی کنید.

رنگ و مدل موی مناسب انتخاب کنید

جلوی موها را کوتاه کنید. حتما خانم‌های مسن که جلوی موهای آن‌ها کوتاه است را دیده‌اید که چهره شاداب و زیبایی دارند. تنها یک مدل موی مناسب و حالت دادن به موها کافی است که جوان شوید. علاوه‌بر آن انتخاب یک رنگ موی مناسب کمک بسیاری به جوانی و شادابی چهره شما می‌کند. اگر به این دست از مطالب علاقه دارید مطلب اشتباهاتی در زیبایی مو که شما را پیر می‌کند را بخوانید.

چهره جوان و شاداب

پیشنهاد مطالعه: مطلب مشابه چه ویژگی‌هایی صورت یک زن را جذاب می‌کند؟ را بخوانید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.