دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

چند ترکیب محبوب برای ست کردن رنگ‌ها

۱,۷۲۵ بازديد

چه رنگی را با چه رنگی ست کنیم؟ این اولین سوالی است که وقتی نگاهی به کمد لباس‌هایمان می‌اندازیم از خودمان می‌پرسیم!

ست کردن رنگ‌ها

ست کردن رنگ‌های محبوب

ست کردن رنگ‌ها با هم می‌تواند یک تکه لباس معمولی را تبدیل به یک ست فوق‌العاده کند و یا برعکس سبک شما را کاملا به  هم بریزد. اینکه کمی از تجربه رنگ‌های جدید مضطرب شوید و ترجیح دهید در ست  لباس خود از رنگ‌های همیشگی استفاده کنید، چندان غیرعادی نیست، اما اگر  تصمیم دارید با استایل‌تان تجربه‌های تازه داشته باشید، با بخش مد و  زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

ست کردن لباس

ست زرد و سبز، تازه و تابستانی

اگر  نمی‌دانید چه رنگی با مانتو سبز می‌آید، این ست ۲۰۱۸ مخصوص خود شماست.  جسور باشید آن را با زرد ست کنید. این ترکیب رنگی حس تازگی را القا می‌کند  چیزی که در تابستان بیش از همه به آن نیاز دارید.

اگر  رنگ پوست شما تیره است سراغ ست کردن رنگ سبز تیره با خردلی یا خاکی بروید و  اگر پوست روشن دارید یک سبز روشن را با زرد براق و خیره‌کننده ست کنید.

این  ست به اندازه کافی چشمگیر و خاص است پس اگر مانتو یا هر بخش دیگر از لباس  شما طرح‌دار است، سایر تکه‌ها را حتما ساده نگه دارید و یا یک ست کاملا  ساده و بدون طرح سبز و زرد بزنید.

رنگ لباس

ست آبی و صورتی ملایم و پاستلی

هیچ  ترکیبی مثل رنگ‌های ملایم و پاستلی خبر از رسیدن فصل گرم نمی‌دهد! پس اگر  دوست دارید یک مانتو صورتی ملایم انتخاب کنید اما نمی‌دانید آن را با چه  رنگی ست کنید، بی‌هیچ نگرانی یک شال آبی پاستلی انتخاب کرده و با آن  بپوشید.

برای ست کردن مانتو صورتی روشن  خودتان می‌توانید سراغ یک شلوار جین تابستانی با رنگ آبی روشن بروید و در  آخر ست خود را با کفش سفید کامل کنید.

ترکیب صورتی و آبی پاستلی را هم در استایل روزمره می‌توانید به کار ببرید و هر در یک ست بلوز و دامن برای استایل مهمانی.

رنگ لباس

ست آبی و قرمز، جسور و همیشگی

جذاب بدون آنکه نیاز داشته باشید تلاش کنید! این ویژگی خاص ست قرمز و آبی است، یک ست خاص فرانسوی!

یک  مانتو یا کت تک زرشکی یا قرمز دارید و می‌خواهید بدانید آن را با چه رنگی  ست کنید؟ پاسخ ساده است، جین آبی خام یا همان بدون سنگ شور و یک شال  سرمه‌ای جذاب. زیر مانتو، یک تی شرت سفید بپوشید. یا زیر مانتو آبی خودتان  از یک تاپ قرمز و روشن استفاده کنید.

از کلاسیک‌ترین استایل‌های فرانسوی، برای این تیپ تابستانی و همیشگی ایده بگیرید.

ست آبی و قرمز

ست آبی کاربنی و فیروزه‌ای، یک ترکیب قدرتمند

نحوه  ست کردن رنگ ها با هم می‌تواند حس و حالا شما را به تصویر بکشد، ترکیب آبی  کاربنی و فیروزه‌ای، نشان دهنده یک شخصیت قوی، خیره‌کننده و منحصربه فرد  است.

ویژگی مثبت این ترکیب آن است که  هم با اکسسوری‌های نقره‌ای و هم طلایی رنگ جور می‌شود. بلوز و شلوار یا  یک پیراهن مجلسی آبی کاربنی با کفش‌های پاشنه بلند فیروزه‌ای می‌تواند یک ست مهمانی زیبا برای هر فصلی باشد.

ست آبی کاربنی و فیروزه‌ای

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر “ست مانتو رنگ سفید” را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:

انواع مدل‌های بستن دستمال سر و هدبند 

چه بپوشیم تا شیک دیده شویم؟ 

نباید‌هایی که درباره لباس سفید باید بدانید 

با دامن جین استایل های متفاوتی داشته باشید 

با مجله مدو زیبائی دلتا همراه باشید . 

مراحل روشن کردن پوست زیر بغل

  • با استفاده از اپیلاسیون موهای زیر بغل را از بین ببرید و از شیو کردن آنها خودداری کنید. اپیلاسیون مو را از ریشه بلند می کند در حالی که شیو کردن تنها سطح پوست را پاک می کند و از خود تیرگی بجای می گذارد.
  • با لایه برداری زیر بغل سلول های مرده پوست را از بین ببرید. لایه برداری باعث از بین بردن سلول های مرده پوست و سایر مواد زائد گیر افتاده در پوست که خود عامل تیرگی زیر بغل است، می شود. برای تاثیر بیشتر بهتر است لایه برداری را با مواد طبیعی انجام دهید.
  • از کرم های روشن کننده پوست که حاوی پپتیدها و عصاره های مختلف طبیعی است استفاده کنید و به از بین بردن تیرگی زیر بغل کمک نمایید.
  • برای جلوگیری از خشکی، زبری و تیرگی پوست زیر بغل از مرطوب کننده استفاده کنید. رطوبت باعث می شود که پوست نرم و لطیف بماند. یک مرطوب کننده خوب حاوی ویتامین E، پوست را مرطوب نگه می دارد و به شما کمک می کند تا به سرعت از شر تیرگی زیر بغل راحت شوید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.