چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

راز های خوش تیپی زنان قد کوتاه

۱,۷۸۰ بازديد
برای آشنایی با راز های خوش تیپی زنان قد کوتاه با مجله دلتا همراه باشید.
قد کوتاه

خوش تیپ بودن ربطی به سن و سال و قد و قواره ندارد. بعضی ها ذاتاً خوش تیپ هستند و چه کوتاه قد و بلند قد، هر چه بپوشند به آن ها می‌آید. ما به این دسته اندک کاری نداریم. طرف صحبت ما عموم افراد هستند که دوست دارند انتخاب های خوبی داشته باشند تا خوش تیپ و آراسته به نظر برسند.

در این میان خانم هایی که قد کوتاهی دارند، حساسیت بیشتری دارند و دوست دارند طوری لباس بپوشند که کشیده و خوش اندام به نظر بیایند و در چشم مخاطب بلند تر دیده شوند. اگر شما قد کوتاهی دارید، صفحه مد و زیبایی را در مجله دلتا دنبال کنید تا با راز های خوش تیپی زنان کوتاه قد آشنا شوید.

انتخاب کفش

حتماً در مهمانی ها از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. البته باید مراقب باشید این کار آسیبی به کمر و زانو ها نرساند. چون برخی افراد نمی‌توانند به راحتی کفش پاشنه بلند بپوشند. حتی سعی کنید در محل کار یا اماکن عمومی هم از کفش پاشنه دار ۳ تا ۷ سانت استفاده کنید.

پوشیدن کفش های رنگ پوست با پنجه باریک در بلند تر نشان دادن قد، تأثیر زیادی دارد. به هیچ وجه کفش های پنجه پهن نپوشید، چون قد را کوتاه تر نشان می‌دهد.

لباس افراد کوتاه قد

رنگ و مدل لباس

از لباس‌ هایی که طرح‌ های افقی دارند استفاده نکنید. این مدل لباس ها قد را کوتاه تر و اندام را درشت‌تر نشان می‌دهند. همچنین لباس های سر تا پا یک رنگ انتخاب کنید. استفاده از لباس‌ با طرح‌ های عمودی و سر تا پا یک رنگ، قد را کشیده تر نشان می‌دهد.

متفاوت بودن رنگ لباس‌ ها با یکدیگر یا استفاده از شلوار های بگی و جلیقه‌ های دو لایه، متناسب با اندام شما نیست. شلوار های بیش از حد بلند، باعث جلب توجه افراد به کوتاهی قد شما می‌شود. همچنین پوشیدن لباس ماکسی یا لباس خیلی کوتاه توصیه نمی‌شود. بهتر است قد دامن لباس بالاتر از ران ها و پایین تر از ساق نباشد.

اگر از لباس‌ های هم رنگ استفاده کنید که تا اندازه‌ ای هم تنگ باشند، قد بلند تر به نظر می‌رسید. همین‌ طور پوشیدن دامن و کمربند و کفشی که در یک درجه رنگ بندی هستند، قد را بلند تر جلوه می‌دهد. به طور کلی توصیه می‌کنیم از سایز‌ بندی لباس‌ های دختران نوجوان استفاده کنید تا کشیده تر به نظر بیایید.

کیف افراد کوتاه قدکیف و اکسسوری

هیچ وقت یک کیف دستی با بند بلند را روی دوش نیندازید. کیف هایی با بند بلند، مناسب افراد قد بلند است و باعث می‌شود افراد کوتاه قد، کوتاه تر به نظر بیایند.  کیف های کوچک یا متوسط انتخاب کنید. کیف های بزرگ و حجیم مناسب خانم های کوتاه قد نیست.

گردنبند و گوشواره های ریز و کوتاه انتخاب کنید. معمولاً زنان کوتاه قد گردن بلندی ندارند و از این رو استفاده از گوشواره های بلند مناسب نیست. همچنین استفاده از گردنبند های بلند باعث می‌شود اندام کوتاه تر نشان داده شود.

البته تا دوست دارید از انواع النگو، دستبند و پابند استفاده کنید. این دسته از زیور آلات هیچ تأثیری در کوتاه یا بلند نشان دادن قد ندارند.

اگر اهل بستن کمربند هستید و از آن استفاده می‌کنید، کمربند نازک انتخاب کنید. کمربند های پهن قد را کوتاه تر و اندام را پهن تر نشان می‌دهند، در صورتی که کمربند های نازک ظرافت خاصی به اندام می‌دهند.

شال و روسری

از شال های خیلی بلند یا روسری های بزرگ استفاده نکنید. چون این دسته از شال و روسری قد را کوتاه تر جلوه می‌دهد و نظر بیننده را به خود جلب می‌کند. همچنین شال یا روسری را خیلی آویزان نکنید. چون از لحاظ بصری روی قد تأثیر دارد و آن را کوتاه نشان می‌دهد.

انتخاب شال و روسری با سایز متوسط یا کوچک، بهترین گزینه برای خانم های کوتاه قد است.

تفاوت بین فشار بالا و پایین چیست؟ علائم و علت آنها

حفظ فشار خون در سطح نرمال در کاهش خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامتی مانند حملات قلبی، نارسایی قلبی و سکته مغزی نقش اساسی دارد. در این مطلب محدوده ی فشار خون نرمال و علایم کم فشاری و پرفشاری خون را یاد می گیرید. پس با ما همراه باشید.

فشار خون چیست؟

فشار خون به نیرویی گفته می شود که خون هنگام جابجایی توسط قلب بر دیواره رگ های خونی وارد می کند. متخصصان بهداشتی، فشار خون را برحسب میلی متر جیوه (mm Hg) اندازه گیری می کنند.

پزشکان می توانند از فشار خون به عنوان شاخص سلامت قلب فرد استفاده کنند. افرادی که فشار خون بالایی دارند، در معرض خطر ابتلا به مشکلات قلبی و آسیب به دیواره رگ های خونی هستند.

فشار خون خیلی پایین یا افت فشار خون هم خوب نیست و می تواند در شرایط خاص مانند حین عفونت های شدید، غیرطبیعی باشد.

اگر فشار خون خیلی پایین بیاید می تواند باعث سرگیجه یا سبکی سر شود و در موارد شدید می تواند جریان خون در اندام ها را به خطر بیندازد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.