چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

نکاتی برای انتخاب لباس سایز بزرگ!

۱,۵۹۰ بازديد
یکی از راه‌های بالا بردن اعتماد‌به‌نفس و علاقه به خود، پوشیدن لباس مورد علاقه و آشنایی با استایل و سایز مناسب اندام است.

هر شخصی، چه چاق و چه لاغر برای داشتن اعتماد‌به‌نفس باید از لباس‌هایی استفاده کند که فرم و اندازه بدنش را به بهترین شکل نشان دهد. خانم‌های چاق هم برای داشتن بهترین انتخاب، باید هوشمندانه لباسی را انتخاب کنند تا زیبایی‌های اندام را نشان دهد. در  مطلب نکاتی برای انتخاب لباس سایز بزرگ با ما در مجله دلتا همراه باشید.

انتخاب لباس سایز بزرگ !

از پوشیدن لباس‌های رنگ روشن نترسید و هر رنگی که دوست دارید را انتحاب کنید. ولی توصیه می‌کنیم نکاتی را هم مورد توجه قرار دهید.

  • اولین نکته در زیبایی هر شخص، داشتن اندام و تیپی است که خود شخص با آن اعتماد بنفس بالایی دارد.

انتخاب لباس سایز بزرگ اعتماد به نفس

  • نکته دوم اینکه باید بدانید رنگ روشن خاصیت برجسته‌سازی و رنگ تیره خاصیت پوشانندگی دارد. مثلا اگر پایین‌تنه‌ چاق دارید بهتر است از رنگ تیره استفاده کنید و در کنار آن از یک شومیز یا پیراهن رنگ روشن برای ایجاد تعادل در اندام کمک بگیرید.
  • نکته سوم این است که لباس‌هایی با طرح بزرگ، شما را چاق‌تر از آنچه که هستید نشان می‌دهد، پس بهتر است اگر به لباس‌های طرح‌دار علاقه‌مند هستید از یک لباس با طرح ریز کمک بگیرید.
  • نکته چهارم در مورد شلوار مناسب خانم‌هایی با سایز بزرگ است. بهتر است از یک شلوار تنگ استفاده کنید. شلوارهای بیش از حد گشاد و راسته تناسب اندام شما را برهم می‌زند.

انتخاب لباس سایز بزرگ شلوار

رنگ لباس سایز بزرگ

از قدیم شنیده‌ایم خانم‌های چاق لباس رنگ تیره بپوشند و از پوشیدن لباسی با رنگ روشن خودداری کنند. اما این قوانین را بشکنید و لباسی را که دوست دارید بپوشید.

هر کسی حق دارد رنگ مورد علاقه خود را استفاده کند. اما اگر سال‌هاست با این فکر بزرگ شده‌اید و نمی‌توانید یک‌باره این تغییر را ایجاد کنید، کم کم از وسایل کوچک و اکسسوری‌های رنگ روشن استفاده کنید تا این کار برای شما عادی شود.

انتخاب لباس سایز بزرگ رنگ

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم در انتخاب لباس سایز بزرگ به شما کمک کنیم.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه در مهمانی‌ها شیک دیده شویم؟ را بخوانید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.