جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نکات مهم انتخاب کفش پاشنه بلند متناسب با استایل شما!

۱,۶۰۵ بازديد

 

دنیای مد، جهان عجیبی است. چیزی که برای مدت‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار بوده، به سادگی می‌تواند طی چند سال به حاشیه رانده شود.
کفش مجلسی پاشنه دار

پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار توسط خانم‌ها برای سال‌های سال رایج بوده است. آن‌ها زیبایی خانم‌ها را دوچندان می‌کنند و علاوه بر این که قد آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهند، اعتماد به نفس آن‌ها را نیز افزایش می‌دهند. با این حال، این نوع از کفش زنانه هیچ‌وقت به طور کامل حذف نشد و حالا در سال ۲۰۲۱ دوباره کفش مجلسی پاشنه دار روی سکوهای مد و بر پای مدل‌ها ظاهر شده‌اند. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

کفش های پاشنه بلند (High Heels) از صفر تا صد!

اصولا به هر کفشی که بیشتر از سه و نیم سانتی‌متر پاشنه داشته باشد، کفش مجلسی پاشنه دار می‌گویند. این کفش‌ها مدل‌های مختلفی دارند و همانطور که به احتمال زیاد دیده‌اید، کمتر خانمی برای رفتن مهمانی به کفش پاشنه‌ سه‌سانتی قانع می‌شود و البته آنقدر هم تنوع در این زمینه زیاد است که مجبور نیستید سقفی را در این زمینه رعایت کنید.

۱. کفش‌های پاشنه بلند مدل Kitten Heels

کفش مجلسی زنانه

این مدل از انواع پاشنه کفش، تلفیقی از مد و راحتی است. کیتن هیلز، پاشنه‌های کوتاهی را نمایندگی می‌کند هرچه از کف پا به سمت زمین حرکت می‌کنند، باریک‌تر می‌شوند. این نوع کفش که بیشتر مناسب استایل کلاسیک و حتی پرپی هستند، پاشنه‌های کوتاهی دارند که حدودا به سه سانتی‌متر می‌رسد.

۲. کفش‌های مدل پامپ Pumps

کفش پاشنه بلند مجلسی دخترانه جدید

پامپ به عنوان کفش ساده‌ی پاشنه بلند شناخته می‌شود. این مدل از انواع کفش رسمی زنانه معمولا نوکی کوتاه دارند و ارتفاع آن‌ها به ۸ سانتی‌متر نیز می‌رسد.

۳. کفش‌های پاشنه بلند مدل Stilettos

بلندترین پاشنه متعلق به این کفش است. Stilettosها ممکن است گاهی ارتفاعی تا ۲۰ سانتی‌متر نیز داشته باشند. اگرچه چنین ارتفاعی ممکن است مشکلات جسمی زیادی ایجاد کند، اما هنر راه رفتن با آن‌ها قابل‌ستایش است !

نکته : در بسیاری از این مدل کفش‌ها بخشی از ارتفاع، متعلق به یک زیره‌ی بلند است.

۴. کفش‌های پاشنه بلند با بند دور مچ Ankle Strap Heel

کفش‌های پاشنه بلند با بند دور مچ

ارتفاع این کفش‌ها می‌تواند متغییر باشد. مشخصه‌ی اصلی آن‌ها بندی است که به دور مچ می‌پیچد. این بند راه رفتن با پاشنه‌های بلند را امن‌تر و آسان‌تر می‌کند.

۵. کفش پاشنه یکسره Wedge Heels

کفش پاشنه یکسره

در کفش‌های پاشنه یکسره، پاشنه از انتها تا نوک کفش کشیده شده و قطع نمی‌شود. این کفش‌ها می‌توانند جلوبسته یا به شکل صندل باشند.

۶. کفش پاشنه مخروطی Cone Heels

همان‌طور که از نامش پیدا است، یک مخروط، مانند قیف بستنی را تصور کنید. این مدل پاشنه در محل اتصال خود به کفش پهن‌تر و در محلی که به زمین می‌رسد، باریک‌تر است.

۷. کفش پشت بندی Sling Back Heels

کفش پشت بندی

این مدل از کفش‌های پاشنه بلند، بندی دارند که به دور پاشنه می‌پیچد. این بند علاوه بر اینکه جلوه‌ای شیک‌تر به کفش‌تان می‌بخشد، در حرکت، پایدار‌تر و کاربردی‌تر است.

۸. صندل‌های پاشنه بلند High Heel Sandals

صندل‌های پاشنه بلند

با تنوع در ارتفاع، یک صندل پاشنه بلند کفش است که می‌تواند هرکدام از انواع پاشنه‌های نام برده شده را داشته‌باشد اما با رویه‌ی صندل!

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با این روش‌ها کفش پاشنه بلندتان را ساعت‌ها بپوشید! را بخوانید.

دانلود اپلیکیشن

با مجله مدوزیبائی دلتا همراه باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.