جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

اصول ست کردن مانتو با شال و روسری

۱,۶۲۳ بازديد
خانم‌ها بیشتر اوقات برای ست کردن مانتو با شال و روسری با مشکل روبه‌رو هستند و اصول حرفه‌ای ست کردن طرح‌ها و رنگ‌ها را نمی‌دانند.
ست کردن مانتو

یکی از مهم‌ترین اصول شیک‌پوشی، تناسب رنگ در لباس پوشیدن است. از طرفی مانتو همراه با شال و روسری از اصلی‌ترین لباس‌های بانوان ایرانی محسوب می‌شود. در این مطلب نکاتی راجع به اصول ست کردن مانتو با شال و روسری با شما در میان می‌گذاریم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

ست کردن انواع رنگ‌های مانتو با شال و روسری

مانتو به رنگ سفید

ست کردن مانتو زرد

مانتو سفید را تا جایی که می‌توانید با شال و روسری مشکی و تیره رنگ استفاده نکنید. برای ست کردن آن می‌توانید از سورمه‌ای، آلبالویی، سبز، فیروزه‌ای و … استفاده کنید. از آنجایی که مانتو سفید دارای یک رنگ خنثی است، می‌توانید برای ست کردن آن از تمامی رنگ‌ها بجز کرم استفاده کنید.

بهترین رنگ‌هایی که به خوبی با این مانتو ست می‌شوند، رنگ‌های روشن، رنگ‌های پاستیلی و ته‌رنگ‌ها هستند. بهترین ست رنگی برای این مانتو، استفاده از رنگ‌های سبز و لیمویی همراه با آن است.

مانتو به رنگ مشکی

ست مانتو طوسی

برای ست، مانتو مشکی با شال و روسری نباید از رنگ‌های تیره مانند مشکی، سورمه‌ای، قهوه‌ای و … استفاده کنید. مانتو مشکی رنگ را می‌توان با شال و روسری‌هایی به رنگ لیمویی، آبی، زرشکی، قرمز، سبز و … ست کرد. برای ساخت یک استایل زیبا با مانتو مشکی بهتر است از رنگ‌های شاد استفاده کنید.

مانتو به رنگ آبی

مانتو روسری ست

مکمل رنگ آبی، نارنجی است. برای ست مانتو آبی می‌توانید از شال و روسری زرد و یا نارنجی رنگ استفاده کنید. ترکیب رنگ زرد و نارنجی با آبی، ترکیبی بسیار خاص و شیک است.

مانتو به رنگ طوسی

مانتو

طوسی از جمله رنگ‌های خنثی است که می‌توانید از شال و روسری با رنگ‌های متنوع بجز رنگ قهوه‌ای برای ست کردن با مانتو طوسی استفاده کنید. بهترین رنگ برای ست کردن با مانتو طوسی یا خاکستری، استفاده از تن رنگ‌های مختلف و رنگ‌های پاستیلی است. از رنگ‌هایی که در هنگام ست کردن با مانتو طوسی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند، رنگ‌های صورتی و زرشکی است.

مانتو به رنگ صورتی

ست، مانتو صورتی

ست، مانتو صورتی رنگ با شال و روسری به رنگ طوسی، از جمله ترکیب‌های رنگی معروف و بی‌نظیر است.

مانتو به رنگ بنفش

مانتو بنفش

استفاده از شال و روسری به رنگ صورتی و یا سرخابی همراه با مانتو بنفش، ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند.

مانتو به رنگ سبز

مانتوهای سبز

بطور کلی مکمل رنگی سبز، رنگ قرمز بوده و روسری و شال‌هایی که ترکیب قرمز رنگ دارند، به همراه مانتوهای سبز، ترکیب بسیار زیبا و چشم‌نوازی ایجاد می‌کنند. همچنین استفاده از رنگ زرد یا ترکیب رنگ زرد با قرمز نیز در کنار مانتو سبز، هارمونی جالبی ایجاد می‌کند.

مانتو به رنگ قرمز

رنگ قرمز

رنگ قرمز و سبز به نوعی مکمل یکدیگر هستند و در نتیجه می‌توان برای ست کردن شال و روسری با مانتو قرمز از رنگ سبز استفاده کرد. می‌توانید از شال و روسری‌هایی با ترکیب رنگی زرد و قرمز و یا سرمه‌ای نیز همراه با مانتو قرمز رنگ خود استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ست‌هایی جدید برای مانتو‌های تابستانه را بخوانید.

دانلود اپلیکیشن
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.